Reclame de referinta in 2014

Activand in domeniul publicitatii, imi place sa ma relaxez descoperind noi spoturi apreciate la nivel international. Intotdeauna ma minunez cum de sunt ale lor mai bune decat ale noastre si ca sa sustin acest argument, am facut o retrospectiva a lui 2014 cu tot ce au EI mai bun.

Preferatul meu este de departe spotul “Misunderstood” creat pentru Apple de TBWAMedia Arts Lab. Desi pana acum nicio reclama publicitara a acestui brand nu mi-a captat atentia, noul spot premiat cu un Emmy iti aduce in suflet spiritul sarbatorilor si caldura din sanul familiei.

In prim-plan se afla tanarul consumator al brandului, iar concluzia acestui material ar suna cam asa: chiar daca noua generatie pare absorbita de tot ceea ce inseamna noutate tehnologica, cei tineri nu sunt atat de reci si nepasatori precum par, ci mai degraba oameni care simt diferit, poate mai profund ca ceilalti si se exprima intr-un mod mult mai creativ.

Iata despre ce vorbesc:

O alta reclama care poate intra in legenda este “Possibilities” creata de catre Wieden + Kennedy pentru Nike. Premiata la Cannes cu aur, aceasta reclama creste nivelul de adrenalina, aduce idolii alaturi de oamenii obisnuiti, te indeamna sa iti depasesti limitele si sa iti cunosti adevarata valoare. Cu siguranta este pe primul loc in topul publicului masculin:

Desi nu a fost premiat, un spot drag mie este „Childlike Imagination” creat de BBDO pentru GE ( General Electric). Daca te-ai gandit vreodata ca mama ta este cea mai cool din lume, trebuie sa vezi cat de cool este mama copilului din reclama:

Totusi avem si noi cateva reclame reusite si as vrea sa v-o prezint pe cea care mi-a trezit interesul si mi-a gadilat placut spiritul nationalist, se numeste “Inteligenta din Romania”. Trecand peste faptul ca Bitdefender este brandul promovat si ca m-as fi asteptat mai mult de la gardienii securitatii online, imi place genul acesta de informare concisa. Desi este mai putin creativa, cu siguranta pune punctul pe “i”:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.