Mancam si slabim!

Pana acum ceva timp nu eram de acord cu aceasta sintagma, asta pentru ca, in principiu, tot ce consumi se depune in cantitati mai mari sau mai mici. Se pare insa ca exista pe lumea aceasta cateva alimente care „cheluiesc” calorii. Da, da, ati auzit bine nu le multiplica ci le scad! Cum? Simplu: pentru metabolizarea acestora organismul trebuie sa faca un efort, sa consume energie- ergo, sa „cheltuiasca” din depozitele pe care deja le are. Asta duce la pierderea in greutate!

Foarte important este faptul ca aceste alimente sunt si extrem de sanatoase, aducand un aport benefic de vitamine si minerale.

Si pentru ca tot se poarta listele de 10, am alcatuit si eu o astfel de formula a succesului inzecit de alimente ce „ard” caloriile:

Spanacul- contine o multitudine de minerale si vitamine

5-moduri-prin-care-poti-sa-consumi-mai-mult-spanac_size1

Carnea rosie- bogata in proteine care solicita metabolismul si cresc cheltuielile energetice

images (2)

Ceaiul verde- puternic antioxidant

images (3)

Ardei iute- intensifica cu 25% arderile metabolice datorita capsaicinei, o substanta cu efect vasodilatator

ardei-iute1

Ou- contine proteinele vedeta alaturi de vitamine si minerale care accelereaza metabolismul

images (1)

Ghimbir- mareste temperatura corpului si accelereaza metabolismul

ghimbir

Somon- este bogat in tirozina, aminoacid necesar sintezei de hormoni tiroidieni

somon

Pasta de hrean cunoscuta si sub numele de wasabi- accelereaza circulatia, transpiratia si termogeneza

20140316-wasabi-root

Iaurtul si laptele- bogate in iod, zinc, crom si vitamine B

iaurt_0

Fructele de mare – bogate in iod, zinc, crom, si seleniu care stimuleaza activitatea tiroidei

deal-v1351258678

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.