Transformarea LadyFIT

In ultimele luni am incercat sa ma informez astfel incat sa imi creez un stil de viata sanatos. Astfel, am cautat variante de alimentatie care sa asigure necesarul de nutrienti pentru organismul meu, dar in acelasi timp sa duca la pierderea in greutate. Am urmat chiar si un curs de nutritie basic si am aplicat pe corpul meu toate lucrurile invatate acolo. Rezultatele s-au vazut si au fost imbucuratoare atat in ceea ce priveste silueta, cat si analizele medicale (colesterolul era peste limite).

De trei luni insa nu am mai slabit niciun gram. M-am sfatuit cu diverse persoane in domeniu, am incercat sa tin diete care nu mi se potriveam, chiar m-am sacrificat vreo doua saptamani zilnic pe banda de la sala, poate, poate va avea un efect. Neavand vreun rezultat, am decis sa apelez la un specialist. Am ales o persoana care nu pune baza doar pe sport, sau doar pe nutritie, ci le imbina cu succes pe amandoua in programe personalizate- Cori Gramescu.

De-a lungul timpului asistasem la diverse conferinte sau seminarii pe care Cori le sustinuse si asa am decis sa imi fac un abonament la LadyFIT si implicit sa merg la sedinte de consiliere cu coach-ul de lifestyle si nutritie.

primaPrima intalnire cu Cori am avut-o acum o saptamana si atunci am stabilit un program personalizat pentru ceea ce avea sa fie stilul meu de viata, daca vreau sa slabesc.

Pasul 1: Inlocuieste orele de rasfat culinar cu o alta activitate/hobby!

Daca pana acum imi acordam o zi pe saptamana de rasfat(cu dulciuri), am invatat de la Cori ca aceasta mica/ mare placere trebuie sa o inlocuiesc cu un alt tabiet, care sa nu mai aiba legatura cu mancarea hipercalorica. Posibile variante: shopping la mall, o cafea cu prietenii, mai mult sex:)

Si pentru ca s-a dus programul meu de desene animate asezonate cu cremsnit, am zis sa merg la o ora de tenis cu o prietena, lucru ce s-a dovedit a fi extreeem de placut:)

Sfat pentru toate domnisoarele: nu va sfiiti sa renuntati la placerile nocive(de toate felurile)! Timpul pe care il ”elibereaza” acestea poate fi inlocuit cu o alta pasiune. Daca incercati, va veti surprinde:)

wpid-2015-06-02_21.26.46.jpg

Paul 2: Stabileste-ti cateva reguli alimentare in functie de mesele zilei!

Eu nu aveam reguli privind mesele, am slabit diminuand cantitatea, atata tot. Totusi corpul se adapteaza si poate ”ïnvata” sa traiasca cu mai putin. Se pare ca acesta este motivul pentru care eu nu am mai slabit.

Iata ce variante mi-a oferit Cori pentru mesele mele:

Mic dejun: glucide cu absorbtie lenta, fara gluten: fulgi mei, hrisca, quinoa, orez, iaurt, lapte de migdale, de caju. Glucidele ar trebui sa aiba ca si reper cantitatea de patru linguri dimineata sau la pranz: doua felii paine, un cartof copt la pranz.

Proteinele le vom lua din carne de vita, curcan, branzeturi, oua dimineata.

La pranz putem manca si paste (patru-cinci linguri combinate cu legume sau peste); orez cu curcan; muschi vita plus cartof fiert.

Cina: mix de legume,simple sau cu peste, pui.

De retinut este faptul ca trei sferturi din volumul mancarii consumate de-a lungul zilei, trebuie sa fie legume. Corpul nostru are nevoie de fibre!

Un alt lucru pe care l-am invatat de la Cori este ca 200 de calorii din batoanele proteice pe care le consumam zilnic nu este egal cu 200 de calorii din alimentele naturale( morcov, mar, banana, etc). Acest gen de batoane care se termina in -BAR au continut mare de zahar si mai bine le inlocuim cu o ciocolata de calitate decat sa le consumam pe post de gustare.

Trebuie sa stiti ca dureaza aproximativ o luna ca sa obisnuim corpul cu un astfel de regim de viata sanatos. Apoi vom scapa de pofte, iar creierul va uita gustul placut al alimentelor nocive.

Pasul 3: Nu uita de sport- incepe cu antrenamente de nivel mediu sau incepator!

Si pentru ca faimoasa zicala spune ”No pain, no gain”, acest regim alimentar trebuie completat cu antrentrenamente personalizate. LadyFIT propune game diversificate de antrenamente grupate pe niveluri: „Incepator”, „Mediu” si „Avansat”.

Pentru mine, Cori s-a gandit la urmatoarele antrenamente: Kickbox cu Danalnda, Reshape Tone, Esential Fitness, Pilates for fitness, MATwork. Un mix de trei antrenamente pe saptamana dintre cele sugerate ar trebui sa duca la rezultatul scontat.

Cori-Gramescu-Lady-Fit-5Ca si target, atat pentru mine, cat si pentru orice alta persoana care vrea sa slabeasca, pierderea in greutate pe saptamana ar trebui sa fie intre 500gr-1 kg. Recomandata este cantarirea o data pe saptamana.

Zis si facut, m-am cantarit a doua zi dupa consilierea cu Cori si am respectat pasii de mai sus. Timp de o saptamana am reusit sa fac doar doua ore de antrenament: Pilates for fitness si Reshape Tone, m-am alimentat corect, iar rezultatul a fost 1,2 kg in minus. Deci se poate, asa ca ne auzim peste o luna sa va povestesc cum a evoluat experienta mea LadyFIT 🙂

One thought on “Transformarea LadyFIT

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.