Texturi cosmetice ultra-senzoriale

Deseori asociem parfumurile si aromele cu personane sau momente importante din viata noastra. Ei bine, pentru mine, Craciunul miroase a portocala si scortisoara. Cele mai frumoase amintiri din luna decembrie poarta aceasta amprenta olfactiva…

Si cum sarbatorile bat la usa, iar eu colind magazinle de zor in cautarea cadourilor potrivite, am descoperit propunerea Yves Rocher pentru iarna aceasta: editia limitata Candied Orange&Cinnamon.

2015-12-11-11.02.23.png.png

De data aceasta creatorii cosmeticii vegetale si-au intrecut propriile limite, dupa parerea mea. Texturi cosmetice ultra-senzoriale, asta se poarta in iarna lui 2015-2016!

Rasfatul poate incepe cu folosirea gelului de dus nectar cu portocala confiata si scortisoara, aroma ce poate fi prelungia cu folosirea laptelui de corp. Formula sa delicata, imbogatita cu ulei de migdale dulci si apa de albastrele bio, ofera pielii un parfum delicios si un aspect sidefat sublim.

Putem opta chiar si pentru gelul de dus gomant cu textura ultra-senzoriala, imbogatit cu apa de albastrele bio, samburi de caisa si nuca de cocos.

2015-12-11-11.03.33.png.png

Si pentru ca ne place sa ne simti ca la SPA, chiar daca suntem acasa, acest rasfat poate fi completat cu uleiul parfumat pentru baie, cu aroma de vanilie, ce ofera pielii o atingere matasoasa, plina de savoare.

Pentru momentele de relaxare, dar si pentru cele in care luam masa alaturi de familie sau cand bem o ciocolata calda langa brad, lumanarea parfumata cu mar delicis si vanilie, poate completa tabloul calduros de sarbatoare.

Si pentru ca aceasta perioada ne regaseste deseori in vizite la rude si prieteni, sau chiar in vacanta la munte, trebuie sa acordam atentie si ingrijirii buzelor care trebuie sa infrunte frigul cum se cuvine si sa ofere pupici matasosi. Yves Rocher vine si de aceasta data cu doua variante de balsam pentru buze: unul cu portocala confiata si scortisoara si altul cu aroma de vanilie.

2015-12-15 10.12.00

Surprizele Yves Rocher nu se opresc aici, in editia limitata a brandului regasim multe alte produse care ne pot surprinde. In plus, o simpla vizita la magazinele brandului, te poate introduce fara doar si poate in atmosfera de sarbatoare.

2015-12-11_21.00.26.jpg

2015-12-11-11.04.16.png.png

Am sa inchei prin a spune ca am un deosebit respect pentru acest brand pe care il recomand cu deosebita caldura. Sintagma „cosmetique vegetale” este fara indoiala un brand statement al calitatii. Yves Rocher este o afacere de familie care se implica atat in producerea, cultivarea cat si comercializarea produselor sale. Pornind de la planta pana la efectele ce se resimt la nivelul pielii, aprovizionarea cu materii prime, cercetarea vegetala, conceptia, productia, distributia… fiecare dintre acestea trebuie sa fie creata, controlata si dezvoltata gratie cunostintelor si experientei acumulate, integrate ale Marcii.

Preocuparea reprezentantilor Yves Rocher pentru mediul inconjurator este incontestabila. Am participat acum doi ani la plantarea unor puieti de stejari in zona Comana si tin sa precizez ca, de-a lungul carierei mele de jurnalist si PR, nu am luat parte la nicio astfel de initiativa organizata de un alt brand romanesc sau din afara. Activitatea Yves Rocher este sustinuta anual si ne face sa constientizam ca putem chiar noi sa daruim naturii, nu numai sa ne folosim de darurile sale:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.