7 GRESELI PE CARE NU TREBUIE SA LE FACI ATUNCI CAND TII DIETA, BY DANA SAVUICA

dana_savuica_autor_de_frumosVedeta s-a aflat pe podiumurile de moda inca de la varsta de 20 de ani si de atunci a fost o prezenta constata in industria frumusetii si a showbiz-ului romanesc. Felul in care arata Dana a fost deseori comentat, iar publicul feminin i-a ascultat mai mereu sfaturile in ceea ce priveste alegerile de lifestyle.

Astfel ca, subiectul DIETA, a fost mai mereu pe buzele actualei femei de afaceri, tocmai de aceea il vom dezbate pe blog si astazi. Retetele succesului in acest sens ne-o dau foarte multe persoane, pe toate canalele de comunicare, dar nimeni nu ne spune ce NU ar trebui sa facem in timp ce tinem acest regim alimentar. Asa mi-a venit ideea sa alcatuiesc, impreuna cu Dana, o lista cu GRESELI PE CARE NU TREBUIE SA LE FACI ATUNCI CAND TII DIETA.

Regulile trecute in revista de noi sunt unele generale, dar metabolismul nostru este unic. Tocmai de aceea, inainte sa trecem la subiect am zis sa facem o retrospectiva si sa vedem exact care este background-ul metabolic al Danei, cum se comporta corpul ei la 20 de ani si ce se intampla acum. De obicei, inainte de a trece la un anumit plan alimentar, ar trebui sa fim constienti si de aceste lucruri:

“Eu ma consideram norocoasa pentru ca am avut un metabolism bun: la o inaltime a corpului de 1.75 am avut, in jurul varstei de 20 de ani, 52 de kg- fiind model, ma mentineam la acest nivel prin miscare, sport, dar fara vreo dieta anume, chiar mancam orice si la orice ora.

Dupa nasterea avuta in mod natural, in timpul sarcinii am adaugat vreo 11 kg, dar le-am dat destul de usor jos in vreo doua-trei luni de zile. Din nou, fara prea mare efort.

Modificarea vizibila a greutatii si a starii mele de bine a survenit dupa varsta de 40 de ani. S-a instalat un usor sedentarism, nu mai am timp sa fac sport constant, am inceput sa am diferite probleme de sanatate si a trebuit astfel sa imi schimb stilul de viata.

Abia acum am inceput sa fiu atenta la diete, la ceea ce mananc, cand si in ce cantitati”, spune Dana

 

Pe lista de “ASA NU IN DIETA”, iata ce ne-a mentionat Dana Savuica:dana savuica fitness

“1. Nu trebuie sa tii dieta drastica doar pe perioada scurta, pentru a slabi repede cateva kilograme. De fapt, este vorba de a-ti mentine un echilibru in stilul de viata si in greutatea corpului, de a manca normal, cel putin trei mese pe zi, disociat, in cantitati mici. Acestea fiind spune, cred insa ca este important sa nu ne reprimam poftele: acele mici placeri care ne dau energie pozitiva, cum ar fi, de exemplu, ciocolata, care are si ea calitatile ei nutritive. Odata cu consumul acestor “placeri” ar fi indicata moderatia, iar ca si frecventa, recomand sa facem asta o data pe saptamana.

 

2. Greseala de a nu face sport. Fara miscare sustinuta, nicio dieta nu are efectul scontat. Poate doar pe termen foarte scurt. Dupa care, corpul isi reia procesul de a depune tesut adipos pe locuri nedorite. Fie ca e vorba de 10-15 minute de alergare usoara, cardio, fie ca inoti sau faci o plimbare cu bicicleta prin parc, ideea este sa fie miscare. Eu prefer miscarea in aer liber, in natura si nu in sala inchisa.

 

3. O alta greseala este aceea de a asocia dieta impreuna cu alte metode mai agresive de slabit-pastile de slabit sau alte ceaiuri diuretice.

 

  1. Alegerea de a elimina o grupa de alimente brusc din meniul tau, este deasemenea o greseala. Acest lucru, daca se doreste neaparat si se face in urma unui consult cu medical nutritionist, este o actiune ce se petrece de-a lungul unor luni de zile.

 

  1. Gresim daca alegem sa mancam doar odata pe zi! Corpul nostru consuma energie pe tot parcursul celor 24 de ore, tocmai de aceea avem nevoie de mai multe mese, dar in cantitat mai mici.

 

6. Gresim daca alegem sa urmam o dieta scoasa de pe internet sau dintr-o revista. Fiecare om are o constitutie diferita, propriul metabolism. Inainte de a alege o dieta, este nevoie sa fie consultat un doctor nutritionist.

 

7. Greseala de a incepe o dieta intr-un moment nepotrivit de stres maxim sau de a urma o dieta doar pentru ca o faceti alaturi de o prietena. In momentul in care te apuci de regim pentru ca ai o nemultumire si totul este un stres psihiologic, dieta nu va avea efect. Nu lua in seama ce spun altii si nu tine dieta ca urmare a unei presiuni sociale. Revin la importanta stabilirii unui echilibru in stilul de viata, de a manca si de a-l mentine zilnic”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *